-
Nemesis
Wpisz swój e-mail |
Wysyłka | Do 24h |
Cena przesyłki | 16 |
Dostępność | 0 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | 5902650613485 |
EAN | 5902650613485 |
Nemesis to gra semi-kooperacyjna, co oznacza, że uczestnicy do pewnego momentu współpracują, jednak każdy z nich ma odmienne, tajne cele do samodzielnej realizacji. Niektóre są związane z eksploracją, inne z walką, jeszcze inne będą wymagały od gracza przeprowadzania pewnych badań.
Podczas rozgrywki będziemy przemieszczali się po statku, przypominając sobie jego plan i szukając kluczowych pomieszczeń. Niestety szybko okaże się, że na pokładzie jest ktoś jeszcze: śmiertelnie niebezpieczni kosmiczni Intruzi. Każdy krok postawiony przez graczy zwiększa ryzyko pojawienia się obcych, a ewentualna walka może okazać się zbyt trudna dla pasażerów Nemesis. Co więcej, pozornie sprawny statek będzie wymagał uwagi i drobnych napraw, których nie można tak po prostu zostawić. W takich warunkach dotarcie na Ziemię będzie prawdziwym wyzwaniem!
Zawartość:
- 6 figurek postaci (Kapitan, Pilot, Naukowiec, Zwiadowca, Żołnierz, Mechanik)
- 6 figurek larw
- 3 figurki pełzaczy
- 8 figurek dorosłych osobników (4 różnych rodzajów)
- 2 figurki reproduktorów
- 1 figurka królowej
- 5 plastikowych podstawek (plecaki)
- 6 kolorowych krążków
- 1 dwustronna plansza z mapą statku
- 6 plansz postaci
- 11 kafelków pomieszczeń „1”
- 9 kafelków pomieszczeń „2”
- 1 kolonia intruzów
- 1 skaner
- 1 plansza intruzów
- 2 kości walki k6
- 2 kości szmerów k10
- 2 karty z opisem pomieszczeń
- 18 znaczników statusu
- 30 znaczników szmerów
- 12 żetonów drzwi
- 4 kapsuły ratunkowe
- 20 żetonów eksploracji
- 1 niebieski żeton ciała członka załogi
- 5 czerwonych żetonów ciał członków załogi
- 8 znaczników jaj intruzów
- 27 żetonów intruzów (8 larw, 12 dorosłych osobników, 3 pełzacze, 2 reproduktory, 1 królowa, 1 pusty żeton)
- 8 żetonów zwłok intruzów
- 50 znaczników amunicji/obrażeń
- 8 znaczników pożaru
- 8 znaczników awarii
- 6 żetonów silników (3 sprawne, 3 uszkodzone)
- 2 żetony „5 obrażeń”
- 1 znacznik śluzy powietrznej
- 1 znacznik pierwszego gracza
- 60 kart akcji (po 10 na postać)
- 18 kart celów (9 osobistych i 9 korporacyjnych)
- 27 kart skażenia
- 20 kart ataku intruzów
- 16 kart głębokich ran
- 20 kart wydarzeń
- 5 kart pomocy
- 8 kart słabości intruzów
- 8 kart koordynat
- 30 kart zielonych przedmiotów (medycznych)
- 30 kart żółtych przedmiotów (technicznych)
- 30 kart czerwonych przedmiotów (militarnych)
- 12 kart niebieskich przedmiotów (samoróbek)
- 6 kart startowych przedmiotów postaci (broń)
- 12 kart osobistych przedmiotów postaci
- 6 kart wyboru postaci
- 7 kart celów „Solo/Koop”
- 10 kart akcji gracza (intruz)
- 1 tekturowa podstawka pod pudełko
- Producenci